четвер, 1 жовтня 2015 р.

Модуль 3 

Завдання.

Вправа 1. Визначення навчальних цілей, що базуються на вимогах освітніх стандартів і програм та враховують формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття.
Вправа 2. Етапи створення Портфоліо та цілі навчання.
Вправа 3. Розробка Основних запитань, які спонукають учнів до дослідження та мислення.
Вправа 4. Використання навчальних досліджень у проектах.
Вправа 5. Використання математики та електронних таблиць у проектній дослідницькій діяльності.
Вправа 6. Робота з Планом вивчення теми.
Вправа 7. Рефлексія. Аналіз власного навчання.

Рефлексія.
    В цьому модулі я створила Вікі-сторінку для портфоліо свого проекту та прив'язала її до основної сторінки тренінгу за 10 версією. Займалася розробкою основних питань проекту (ключового, змістових, тематичних). Також напротязі цього модуля я глибше зрозуміла що собою являє метод проектів та з'ясувала для себе його суть.А також остаточно вибрала тему свого проекту. Також прописала ролі, які учні будуть виконувати під час проекту, і почала розробляти дослідницьке завдання до моєї теми.
    Проблеми в цьому модулі в мене виникали при розробці основних питань проекту і дослідницького завдання.

6 коментарів:

  1. яку ти обрала тему? можливо я зможу допомогти у виборі основних питань. натомість не відмовлюся від поради на рахунок моїх буклетів. ми можемо допомогти одна одній)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я обрала тему: "Трикутники 7 клас". Можливо ти б допомогла мені у виборі ключового запитання? А яка тема в тебе?І як звучать твої основні запитання і навчальні цілі? В буклет можеш розмістити ще трохи більше інформації про те, що саме дасть метод проектів учням))

      Видалити
    2. Пропоную такі запитання: "Для чого нам знання про трикутники?" "Чи зможемо ми вивчати дальше геометрію без трикутників?"

      Видалити
  2. Так, підтримую! Важливо написати ці запитання, щоб можна було предметно їх обговорювати. А щодо дослідницьких завдань, то для трикутників та їх видів можу запропонувати наступне: Дати дітям картку із різними малюнками трикутників та запропонувати розподілити їх на 3 групи ( розуміючи, що групи утворюватимуться за кутами, але дітям цю властивість не вказувати). Сказати, щоб діти намалювали табличку та визначили та прописали у ній властивості трикутників. Діти напишуть властивості: колір, довжина сторін, кути та іеше. І тільки за кутами у них вийде три групи - гострокутні, тупокутні і прямокутні. Аналогічне завдання можна дати і на властивості за сторонами. Тоді у вас працюватимуть дві групи дослідників

    ВідповістиВидалити